Usch

Fy fan, idag har jag sån förbannad mensvärk alltså!! Jag mår så jävla illa då också så det är svårt att äta, det tog nästan två timmar innan jag kunde peta i mig frukosten, som bestod av fil och banan.

Vette fan om det blir nån lunch idag, det känns inte som om det blir det faktiskt, jag vill helst ligga och kräkas! Ska iallafall ta mig ut på en promenad nu, först drar jag till mormor sedan ner på stan så det blir nog mellan 4 och 6 kilometer idag. Om jag inte har spytt innan kvällen så ska jag även göra träningsprogrammet. Fan vad det är jobbigt alltså, jag klarar inte ens av att göra 5 ynka armhävningar, men jag ger mig INTE!! Tillslut ska det nog gå =)

Carro och jag mätte oss i fredags och det gav ett litet resultat =)
Vi uppdaterar det ikväll så får ni se =)

Nä nu ska jag göra mig klar.

Sur är jag också, jag blir lätt det den här tiden i månaden, så skriv bara snälla kommentarer idag för annars ;)





Puss och Kram //Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0