Söndag härliga söndag=)

Gårdagen va jätte mysig. Umgicks med min familj ute hos moster. Kvällen slutade med musikjam i köket. Ibland kändes det som vi inte alls spelade samma låtar, men men roligt va det=)

Som sagt så va jag bortbjuden på middag igår. Till middag fick vi älgfärsbiffar, klyftpotats, rödvinsås och sallad med valnötter. Super gott.

Sen plockade chokladen till kaffet fram, men jag tog inget. Det va inte jätte lätt att låta bli. Men det gick.

Det blev två glas rödvin och en Baileys igår. Det har blivit en del alkohol denna helg. Det e inte nå bra. O Baileys e definitivt onödigt socker. Fy på mig!!

Till frukost åt jag havregrynsgröt med fullkornsgryn. Jag hatar egentligen havegryns gröt. Men det va ganska gott=)

Nu ska jag hänga med Zandra o åka pulka. Det ska bli super kul. Så se upp i backen!!!!

 

Puss o kram från Caroline!


Kommentarer
Postat av: Ewelyn

Tack för kommentaren =) fortsätt gärna å läs och kommentera

2010-01-10 @ 20:36:33
URL: http://ewelynsviktkamp.blogg.se/
Postat av: anna

måste bara säga Awesome blogg (y jag är själv en plus size brud och vill gå ner i vikt, så om ni har några knep så får ni mer än gärna dela med er, tror att det finns mer än jag som skulle uppskatta det :)

2010-01-10 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0