Ooops

Hoppsan sa! Idag skulle jag ju ge fan i vita kolhydrater, men det glömde jag alldeles totalt bort!! Vilket pucko man är alltså, jag käkade pannkakor till lunch utan en tanke på vad jag stoppade i mig.

Ja ja, Carro har en bra mening som jag delar med mig av: Don´t kick yourself, it hurts!
Det stämmer faktiskt ;P

Jag är tillräckligt bra på att sparka på mig själv ändå så den här dagens mathållning tänker jag inte gå och ojja mig för. Imorgon är en ny dag och då gör jag ett nytt försök.


Puss och Kram //Zandra

Kommentarer
Postat av: Helen

Rolig blogg! Ska följa den. Kämpar själv med vikten och skulle vilja veta mer om er metod. Behöver en sådan! =)

2010-01-20 @ 16:20:33
URL: http://helenhusdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0