Kände mig som en fågel.

Natten va inte rolig. Antaglligen så va inte kycklingen jag åt i går riktigt klar. Jag spänderade hela natten på toa=)


Köpte sån där müsli som man får blanda själv på konsum. Det finns massa bra dinkel flingor och olika frön o frukter.
jag blandade även i mer pumpafrön o solrosfrön. så när jag åt frukost så kände jag mig lite som en fågel. men det va gott.

till lunch vart det kyckling (välstekt denna gång) och broccolimos.

till middag. Köttbullar fullkornsmakaroner och broccoli.

Just nu e jag bara sååå fattig. Så nu bli det till att äta det som finns i frysen. Men det e bara att göra det bästa av situationen tills lönen kommer.

Gjorde träningsprogrammet i morse. Det går lättare o lättare o min armar har faktist blivit lite hårda=)


Snart ska de dära slapparmarna va fasta=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0