Ja inte vet jag....

....men idag blev det ingen bra matdag =/

Fukost: Käkade en portion havregrynsgröt med liiiite sylt på. Sedan tog jag en promenad på 40 minuter.

Lunch: 3 korv med bröd...inge bra, och det blir värre...

Middag: Åt familjen på MAX (pga tidsbrist samt dålig planering från min sida), det blev en liten bortförklaring där men det bjuder jag på ;P

Kvällsmål: Fil med skivad banan....lite bättre iallafall.

Imorgon är en annan dag och då hoppas jag på ett bättre resultat. Jag kan lova att det inte var värt att äta på MAX för nu har jag riktigt ont i magen och diarré (ifall ni ville veta det ;P)!!!

Nu ska jag skita vidare ;)

Puss och Kram//Zandra

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hej! Tack så hemskt mycket! :)



Det beror helt på hur provocerande den är, självsvält eller bantning eller vice versa stöder jag inte. :)

2010-01-11 @ 21:38:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A



hahaha, sorry blev du ledsen? Tänkte mer bara på att ska man "banta" så funkar det ju inte att äta så?

Jag själv gick ner 10 kg på två månader UTAN att svälta mig själv så I know ;)

2010-01-11 @ 23:39:03
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0