Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan!!!!

Har precis givit min bil HLR men den vägrar gå igång. Det blir till att åka buss imorn. Det e ju bra på ett sätt. Jag får en 20 min promenad på morgonen.

Det va föra dagen på jobbet i dag efter all ledighet. SÅÅÅ skönt att va tillbaks. Har saknat alla otroligt mycke.
Jag mår så himla mycket bättre när jag jobbar. Är jag ledig förlänge så blir jag bara slapp tillslut.

Här är dagen matlista. Den är inte så bra. Ska få i mig mer mat på förmiddagen få förbränningen kommer igång. Och åt middag försent. Bilens fel!

08.30 Fulle. Fullkornsvälllning Ville ha havregrynsgröt men mjölken va slut=(  Men imorn blir det gröt.

11.30 Mellan mål. Cappuccino och en apelsin

13.30 Lunch Blåbärs yoghurt och müsli med frukt o nötter

17.00 Fika cappuccino.

19.30  Cesarsallad med röd quinoa

Cesarsallad recept.
Grillad kyckling
Sallad
Gurka
Tomat
Röd quinoa
dressning

pok Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0