Carolines helg.

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera under helgen. Tur att Zandra har hållit er uppdaterade.

I lördags bar det av till Hagst för att hälsa på några gamla klasskompisar som jag inte umgåtts med sen gymnasiet. Det va jätte kul att se dom igen. =)

Vi lagade kyckling/grönsakspaj, drack lite vin, spelar wii och gjorde allmänna tjejgrejjer.  Wii va skit kul. Hon hade en balanceboard. Så jag boxades och rockade rockring som aldrig förr=)

Lördagens mat

Frukost. Havregrynsgröt.

Lunch. Köttbullar o potatissallad med broccoli.

Middag Kycklingpaj, sallad

Kvällsmys. Vindruvor


På kvällen fuskade jag lite, jag tog fyra rutor choklad. FYYY.

Söndagens mat

Frukost yoghurt, två mackor med ost och en kopp te.

Lunch. En av mammas piroger

Middag mamma hade gjort grönsakspaj och blandsallad

Måndag

Frukost.  Fil o müsli

Lunch pajen från igår. Det blev väldigt mycke paj. Men det va iallafall gjord på fullkorn/grahamsmjöl. Blandsallad

Middag Köttbullar och potatissalladen från i lördags. Ett ägg och morötter.


Jag gjorde tränings programet i fredags, lördags och i dag. I söndags blev det en 40 mins promenad.



Denna vecka är det ju draifrån vecka. Så nu ryker dom vita kolhydraterna. Om ni inte förstår va jag menar med vita så e det allt med vitt mjöl.


Vi kämpar så det ryker!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0