Abstinens

Ja, jag tror ta mej fan att jag fått det! Usch vilket gift socker är för kroppen alltså! Jag har varit utan socker i två dagar och jag har ett sånt fruktansvärt sötsug, fast det kan ju bero på att jag ska ha mens också, men jag tror att det har lite att göra med det förändrade sockerintaget. Idag blev det lite jobbigt med frukosten måste jag erkänna men innan jag begav mig till Högskolan för ännu ett seminarie smällde jag iallafall i mig en banan (alltid är det något iallafall). Lunch åt jag också (klappar mig själv på axeln) och nu har jag även ätit middag.....den var inte så nyttig men den innehöll iallafall inget onödigt socker. Hoppas på att jag kan käka ordentlig frukost samt nyttigare middag imorgon =)

Wish me luck ;)

Puss och Kram//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0