Söndag

God morgon på er allihopa! Idag blir det liite smygträning för mig för jag ska åka pulka!! Fy fan vad roligt det är alltså :D

Igår kväll hade jag en svacka och gjorde i ordning mat väldigt sent på kvällen, det kändes ju inte så bra men jag vet att det beror på att jag hoppade över middagen, och i vanliga fall när jag gör det så äter jag ostkrokar senare på kvällen. Men nu får jag ju inte äta ostkrokar (och helst inte sent på kvällen heller) så då ställde jag mig och lagade mat. Ja det var verkligen dumt men alla är vi barn i början!!

Ja nya friska tag idag blir det. Nu ska jag käka frukost (vaknade 11.45 idag) och sedan bär det av till pulkabacken =)

Puss och Kram//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0