Tisdagen den tolfte i första 2 tusen 10

Go kväll, go kväll=)

Blilen startar fortf inte=(. Pappa va så snäll o åkte o köpte en batteriladdare. Så nu står batteriet i köket o laddar.
Så hoppas på att det går o fixa bilen imorn.

Jag har haft en superbra dag. Har varit på kundbesök o monterat lite. Det e alltid kul att få komme iväg=)

Dagens mat.

Frukost 08.30 Havregrynsgröt, mjölk o en halv banan.

Lunch 12.00 Blåbärs yoghurt och müsli men frukt o nötter,

Fika en cappuccino och ett äpple. Kände mig duktig när jag tackade mig till kladdkaka=)

Middag 19.00 Dinkelpasta, den grillade kycklingen från igår stekt med lök och lätt creamfraiche och havla tallriken med sallad, gurka och majs.

Nu ska tränings programmet göras. Ni får en beskrivning av programmet imorn.


Kännde att vi kanske böhövde ha mysig sommar bild få här i skit-kylan. Bilden e fårn stugan sommaren 09.





puss o kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0