Ho ho

Idagn har jag haft min första dag utan ONÖDIGT socker och hittills går det ganska bra tycker jag. Min mat idag såg inge trevlig ut så jag sket i att ta någon bild. Till lunch åt jag kött och pommes, till middag åt jag prinskorvar, potatis och ägg, ikväll blir det frukt och fil. Jag såg också att någon hade komenterat att man inte ska äta så mycket kolhydrater, tack för tipset men vi vet redan det. Jag och Carro har försökt gå ner i vikt många gånger men det har inte hållt i längden så därför ska vi den här gången ta bort/lägga till en sak varje vecka. Det där med minskningen av kolhydrater kommer ska du se ;)

Imorgon ska jag för första gången på länge äta frukost!! Ser inte fram emot det eftersom jag ofta mår illa på morgonen men jag ska försöka iallafall =)



Puss och Kram på er. //Zandra

Kommentarer
Postat av: Liten

Bra jobbat tjejer! Håller tumarna för er och det där du sa om att skippa o ta bort bla bla....ni gör helt rätt som börjar med att äta mindre...det spelar egentligen ingen roll VAD man äter utan att det du äter måste balanseras med hur du rör på dig mm.....Lycka till!!! :D

2010-01-07 @ 00:40:08
URL: http://redhotbloodedwoman.se
Postat av: Karlito

Asså SATAN vad mat. Ett tips: Drop the fork!

2010-01-07 @ 02:18:57
Postat av: Sara

Kämpa på=)

2010-01-07 @ 10:23:29
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0