En ovanlig onsdag...

...Idag känner jag noll inspiration!! Maten har varit bra, jag är faktiskt inte sockersugen längre!! Trodde att det skulle ta mycket längre tid innan det skulle släppa faktiskt. Men jag tackar och tar emot ja =) Tidningen var här idag och det var ju lite roligt, fast det resulterade i att jag kunde plugga mindre och det var inte så bra eftersom jag behöver all tid för studierna just nu!

Så vad har jag stoppat i mig då?
Jo:

Frukost: Fil och 1 banan (ja jag vet att jag har sån fantasi ;P)

Lunch: Bandspagetti med baconsås (hmmm...känner igen det målet också ;P)

Middag: Hemmagjorda köttfärsbiffar med potatis och kantarellsås. Mumma!!

Kvällsmål: Har inte kommit till det än men jag gissar på fil och banan =)


Puss och Kram //Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0