Dåligt

Nu har det varit dåligt med uppdatering. Det beror på att vi har hamnat i en svacka och inte skött oss så exemplariskt som vi borde. Jag skulle vara väldigt tacksam om ni ville dela med er av recept och tips om träning eller om viktnedgång i allmänhet!

Det brukar ofta vara såhär att man klarar sig jättebra och är jätteduktig i ca: 3 veckor sen planar det ut.
Nu är det även så att både jag och Carro har blivit sjuka och då funkar ingenting som det ska =/

Vet ni nå bra tips eller vad som helst så var inte blyga, dela med er =)

Från och med imorgon ska jag försöka ta mig i kragen igen och göra det som är bäst för min kropp, jag vill verkligen inte använda min kropp som en "soptunna", jag vill stoppa bra saker i den =)

Hjälp oss nu!!




Puss och Kram //Zandra

Kommentarer
Postat av: Liten

Men ibland hamnar man i svackor, viktigt att ni inte trycker ner er själva utan kännr att jajaja, fresh start! Kämpa på!



Frågestund hos mig, jätteglad om du vill fråga ngt ;)

2010-01-28 @ 13:18:09
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0