Dagen so far.

I går kom Anna x2 hem till mig o drack några glas rosé, lite öl o snackade en himla massa skit. Super kul=)

Det vart lite sent så när Zandra ringde och väckte mig så var det segt. 

Till sen frukost (igen, lovar att jag ska bli bättre igen när jag börjar jobba på måndag. ) blev det Mannagrynsgröt med kanel och mjölk.  Och nu till lunch så får det bli en varmakoppen och en faluknäcke.
Ska bort o fira min kusin och moster ikväll. Vi skulle käka nått vilt, vet inte riktig än. Men det bli inga kakor iaf.

Såg att vi fick en kommentar om att äta Annanasringar.

För det första, man blir inte tjock bara så där ändå. I mitt fall så är det så att jag har en ätstörning som jag haft sen jag var liten. Varför vet jag inte. Oftas så går det ut lite på att jag kickar som fan när jag skiter i att äta, men i slutet av dagen så e jag så hungrig o trött att jag måste få i mig nått, helst nyss!!! Som alla vet så får man snabb energi av kolhydrater = socker
Vilket innebär att jag nu med all säkerhet e sockerberoende och tjock.
Kan lova att Zandra nog kan skiva under hon med på vad jag sagt.

Så jag kan känna att om det ätes en burk annanasringar i stället för choklad, chips, godis, kakor så det det väldigt bra. Vi är som sagt inne i vecka 1 och det kommer komma mycket mycket mer. Men för att inte göra som vi alltid gör och träna som idioter gärna flera ggr om dag o inte äta nått och sen bara orka två veckor. Nu tänker vi i stället ta en sak i taget så det kanske funkar den här gången.

Nästa vecka är det Lägga-till-nått-vecka, ni får se på måndag vad det blir.


Som dagens godis får ni en bild på mig för att jag är så vacker:P



//Caroline

Kommentarer
Postat av: Zandra

Word sister ;P Ha ha ha ha vad barnslig jag är ;) Men jag håller med fullständigt!!!!! Puss puss

2010-01-09 @ 15:41:42
URL: http://bigandweregonnaloseit.blogg.se/
Postat av: - YEAH BABY!

- men good luck!

2010-01-09 @ 16:24:35
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Anonym

- VAD FÅR DIG ATT TRO ATT JAG VAR SARKASTISK?

2010-01-09 @ 16:43:49
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0