Carolines dag.

Tjoho=)

Igår kväll så va jag så godis sugen att jag håll på att sprika. Jag tröck i mig tre mandariner i ett nafs o tag ett stort glas vatten. Det hjälpte.

Idag har jag haft en jätte mysig dag. Som vanligt när jag e ledig så tar det en väldig stund att komma sig för att göra frukost. Det vart en kopp fullkornsvällning. Det funkar fint för mig o man håller dig ett tag.

Tog en promenad ner på stan o fikade men en polare som jag inte träffat på evigheter. Det va jätte trevligt att träffa henne igen. Jag tog en stor latte, men inget fikabröd. Och det gjorde mig inte så mycket att hon satt o snaskade på ett. Efter att ha suttit o snackat i någon timme så tog vi oss en vända i stan. Jag hittade ett par skor på rean. Jag har igentligen inte alls råd att köpa nått onödigt men dom kostade ju bara  199:- så jag va tvungen att köpa dom. Det undebara med skor o andra accessoarer är att det alltid passar, spelar ingen roll vilket midejmått man har=)










Till tidig middag lr sen lunchs (bestämm själv) så blev det chickenbits och ris med salsasås. Gött=)

I kväll så kommer en gammal kompis som jag bodde med ett par år hit o vi ska ta ett glas vin. Har inte heller träffat henne på evigheter så det ska bli kul.

Har lagt som nyårslöfte att jag ska bli bättre på att höra av mig till polare. Har varit väldigt dålig på det de senaste året.

Puss på da// Caroline.



Kommentarer
Postat av: vesna

kul=)

2010-01-08 @ 20:23:34
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

ja superfin e dn:)

2010-01-08 @ 21:44:27
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Klasse Hasse

Svara ärligt nu; är du dyslektiker?

2010-01-08 @ 23:12:22
Postat av: Caroline

heheh ja hasse. Vad är ditt problem? Svara gärna. Forskar för tillfället om människor med kass självkänsla=)

2010-01-09 @ 02:16:33
Postat av: Klasse Hasse

Varför antar du att jag har problem? Är det för att du utgår ifrån att när någon ställer dig en fråga är det i syfte att förlöjliga eller kritisera dig?



Isåfall är det väl alldeles utmärkt att du forskar om kass självkänsla. Kanske har du fått reda på något du kan applicera på dig själv? :)

2010-01-09 @ 07:32:27
Postat av: Caroline

Tjena Hasse. Jag skäms inte alls för min dyslexi. Jag är snarare lite stolt. Vet inte om du har så stor koll på hur många dyslektiker funkar. Men många av oss är mer kreativa än dom som inte har det. O det är nått som jag inte skulle byta bort. Så du får tyvärr stå ut med mina stavfel=)

2010-01-09 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0