Blod, svett och tårar...

...ja kanske inte riktigt blod, svett och tårar men svett och tårar iallafall! Idag har jag ägnat större delen av timmarna till att plugga inför tentan på lördag. Jag har inte gjort så mycket annat.

Jag har tänkt på en sak, nu när vi har börjat äta frukost, lunch och middag så gör man inte mycket annat än lagar mat känns det som, att folk kan ha ett heltidsjobb samt äta flera gånger om dagen kan jag inte förstå! Hur får man tiden att räcka till, jag menar det är ju lätt att slänga i sig ett MAX-mål men att göra ordentlig mat, det tar ju tid det!

Ja ja, jag antar att det är något man lär sig med tiden...

Idag blev det iallafall:

Frukost: Fil och 1 banan.

Mellanmål: 2 ägg

Lunch: Bandspagetti med min goda baconsås.

Middag: Köttfärsås och spagetti (ja jag veeeet att det blev pasta gånger 2 idag)

Kvällsmål: Fil och 1 banan samt 1 ägg

Idag var jag även ute och promenerade 4 kilometer =) Sedan gjorde jag träningsprogrammet för första gången och det var skitjobbigt fast kul, och det tog bara 15 minuter så det kan man ju stå ut med =)

Nej nu är det tillbaka till skolböckerna som gäller, ha en bra kväll alla!!


Puss och Kram //Zandra

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Äh, folk blir irriterade på allt ja, jag tror likadant, äta vad man vill (fast jag tror inte på socker, då det binder ihop fettet) men allt annat och träna hårt :) ..fast olika metoder fungerar olika för alla, den metoden gjorde så jag själv gick ner 30 kg :P

2010-01-13 @ 13:20:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0